1. Jij stuurt je CV op
Na het solliciteren nemen wij contact met je op. We kijken naar wie je bent en wat je wilt. Hierbij leggen we uit wat we voor je gaan doen
Als Customer Care Specialist ben jij het contact voor onze partners en een ambassadeur voor LQS naar onze partners. In een dynamische werkomgeving ben jij verantwoordelijk voor het afhandelen van vragen van onze partners over de LQS-dienstverlening om zo een relevante bijdrage te leveren aan de klanttevredenheid. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze productielocaties en andere ketenpartners (zoals externe laboratoria) met betrekking tot vragen over, door of via LQS uitgevoerde of uit te voeren analyses. Je behandelt inkomende meldingen (vragen, verzoeken, klachten) van interne en externe klanten en leveranciers. Dit omvat registratie, impactanalyse, beantwoording, eventueel doorzetten naar tweede lijn support en monitoring. Je houdt de klant frequent op de hoogte wanneer meer tijd nodig is dan initieel met de klant afgesproken om een vraag of probleem op te lossen en escaleert tijdig indien een vraag of probleem niet adequaat door de tweede lijn of externe partij wordt opgepakt. Daarnaast participeer je in operationele en tactische overleggen met leveranciers en partners conform SLA, monitort de uitvoering van werkzaamheden en signaleert (dreigende) afwijkingen om verbeteringen te realiseren. Ook maak je rapportages uit de customer service tool en bespreekt deze met de partner. Het signaleren van procesverbeteringen en deelnemen aan projecten voor procesoptimalisaties behoort ook tot je taken.
• Je bent in het bezit van een hbo werk- en denkniveau;
• Je hebt relevante werkervaring opgedaan m.b.t. klantcontact en/of supply chain;
• Je bent servicegericht, kunt zelfstandig werken en je bent in staat problemen te vertalen naar oplossingen;
• Je bent stressbestendig en kunt prioriteiten stellen;
• Je bent communicatief sterk zowel schriftelijk en mondeling, je weet je manier van communiceren aan te passen aan de situatie.
Onze opdrachtgever is een toonaangevend laboratorium dat wereldwijd analyses uitvoert op grondstoffen, halffabricaten en eindproducten. Met 300 verschillende analysemethodes worden jaarlijks ongeveer 1,5 miljoen analyses uitgevoerd om producten vrij te geven voor verzending naar de klant. De klanten zijn voornamelijk interne productielocaties en onderzoeksafdelingen in Nederland, België en Duitsland.
Voor de relatief nieuwe afdeling Customer Service, die samen met de afdelingen Planning en Scheduling wordt aangestuurd door de manager Customer Service & Planning, zijn we op zoek naar een Customer Care Specialist. Deze afdeling is in ontwikkeling en biedt jou de kans om bij te dragen aan de groei en verdere professionalisering van de dienstverlening. Je komt terecht in een omgeving waar veel veranderingen gaande zijn en waar je samenwerkt met collega’s en interne stakeholders zoals Operations, Monsterlogistiek en Business Support.
Als Monteur Technische Dienst speel je een essentiële rol in het waarborgen van de continuïteit en efficiëntie van het productieproces. Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud, de reparatie en het oplossen van technische storingen aan het machinepark. Jij bent kritisch op de productieprocessen en kijkt hierbij naar verbeteringen, daarbij waak je altijd voor een veilig gebruik van de machines. Ook houd jij de voorraad van technische onderdelen in de gaten zodat een storing of mankement snel verholpen kan worden. Ook zal jij werkinformatie en problemen bespreken met collega monteurs, maar ook met de collega’s van de productieafdelingen, leveranciers, fabrikanten en natuurlijk jouw leidinggevende.
In de functie als Elecrical Engineer E-plan ben je van begin tot eind betrokken bij het innovatieve ontwerp van de nieuwste high-tech machines. Je werkt samen met andere diciplines, waaronder machanical en software engineering. adviseert en optimaliseert het ontwerp van nieuwe en bestaande producten om ze veiliger, beter en sneller te kunnen produceren. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling van wire harnesses van machines. Hiervoor wordt gebruikt gemaakt van het cabling pakket Space Cable en het 3D model van de machine. De schema’s worden gemaakt in Eplan.
Als leerling monteur werk je samen met ervaren monteurs aan montage- en fitwerkzaamheden. Onder begeleiding zorg je voor een veilige en nauwkeurige uitvoering van de taken, waarbij je ook verantwoordelijk bent voor het materiaal en gereedschap. Daarnaast houd je rekening met de wensen van de klant en de omgeving waarin je werkt. Je wordt ingezet op projecten in Noord-Nederland voor diverse opdrachtgevers. Bij onze opdrachtgever starten nieuwe leerlingen in februari en september. Gedurende de opleiding, die gericht is op monteur laagspanning distributie mbo of monteur gas, water en warmte mbo, ga je één dag per week naar school. De opgedane kennis pas je direct toe in de praktijk!
Wij hebben de beste vacatures voor jou klaar staan. Stuur ons een open sollicitatie en wij nemen binnen 2 dagen contact met je op. Met jouw CV gaan we aan de slag en zoeken we de vacature die bij jou past!
Lees meer over het procesNa het solliciteren nemen wij contact met je op. We kijken naar wie je bent en wat je wilt. Hierbij leggen we uit wat we voor je gaan doen
Lijkt het je een goed idee om via ons gedetacheerd te worden, dan praten we verder over je CV, werkervaring en competenties.
Na het luisteren van jouw wensen, zullen we er alles aan doen om een geschikte baan voor jou te vinden!
Wanneer wij een geschikte organisatie voor jou hebben gevonden, volgt er een sollicitatie bij de opdrachtgever.
Als het sollicitatie gesprek goed is verlopen kan je aan de slag bij je nieuwe opdrachtgever. Wij verzorgen jouw contract.
Tijdens de periode dat je bij ons in dienst bent houden we regelmatig contact. We staan voor je klaar om jouw werkgeluk voort te laten staan.